Herkese merhaba. 2024-2025 döneminde AGS'ye çalıştığımdan ötürü (ki 2026 senesi için çalışmaya yeniden başladım) kitap okumaya baya bir ara vermiştim. Bu sene kendime 20 kitap okuma hedefi koymuştum fakat 1 tane bile okuyamadım, senenin yarısı geçmesine rağmen. Bugün şuan okuduğum Gizli Bahçe kitabını bitirip kalan 4.5 ayda hedefimi tamamlamak için çaba göstereceğim. Reading slump da bir yere kadar yani artık düzenli okumama geri dönmem lazım. Bana akıcı, güzel kitaplar önerebilir misiniz?