Korona plandemisi sürecinde 'bugün şu kadar insan öldü' diyerek sürekli olarak insanların sadece koronadan ölüyormuş gibi sunulması tümüyle bir algı yönetimi ve korona PR'ından ibaretti. Aradan bir yıl geçti ve gerçekler gün yüzüne çıkıverdi. Meğer koronadan kimse ölmemiş. Belki şöyle söylemek daha doğru: Hiçbir virüs kimseyi öldürmezmiş! Öldüren şey; yanlış tedavi, gereksiz ilaç kullanımı, kötü beslenme veya gıda vasfını kaybetmiş ürünlerle beslenme... Hepsinden mühimi de ölüm vaktinin gelip çatması.