HÜLYA AYDIN AREL-VERANDADA SON YAZ
.
.
.
Bazen bazı kitapların o an okunması gerektiğini düşünüyorum.
Bir kitap elimize durduk yere gelmiyor bir zamanı var geliyor, okuyoruz ve bize çok şey katıp kitaplıktaki yerini alıyor #verandadasonyaz kitabı tam da benim için böyle bir anda elime gelmiş oldu. Hayattan ,yaşanmışlıktan, aşktan, umuttan, varlığımızın değerinden, yaşamımıza girenlerden, pişmanlıklardan ,nefretten, sevgiden her şeyden aslında evet hayatımızdaki her şeyden gerçek hayat hikayelerinden oluşan bu kitapta okuduğum birden fazla hayatın içerisine konuk oldum.
Ayakları üzerinde duran Leyla'yı,Alaçatı denilince bulduğu huzuru, yeşilliği orada tanıştığı adamla evlenip mutlu olduğu hayatı, kendi hikayesini yazmak zorunda kalan Piraye'yi,Liva'nın yaşadığı kırgınlıkları....
Hepimiz yaşıyoruz bunları belki çoğunu unutuyoruz, atıyoruz bilinmezliklere, çünkü hatırlamak acı veriyor.
Ama en önemlisi biziz, kendi değerimiz, kendimizi önemsediğimiz kısacık anlar, mutlu olduğumuzdaki yükselen enerji .
Kendimi hatırlamama, tekrar ne kadar değerli olduğuma,pişmanlıklarımı boş vermeme ve her daim mutlu olmayı aşıladı bana bu kitap.
İyi ki bu hikayeleri okudum, her birinden ders aldım yazarın da dediği gibi "Hayat bize güzel insanlar getirsin temennisiyle"
Bir başka kitap yorumuyla buluşmak üzere