gülistan

gülistan
Karşılaştığım her insana anlatmak istiyorum küçükken gördüğüm buhar tutmuş bir cama yazı yazmak isteği gibi...
Reklam
Geçmişi anlatmakla ne umar insan? her şeyi yaşanmış ve bitmiş olmasının verdiği rahatlıkla, tüm olup bitenlerden bir şeyler öğrenebildiğini göstermek çabası mıdır bu ? kendisiyle ,olaylarla yüzleşmek cesaretini kaybetmediğini ispatlamak mıdır başkalarını karşı? belki de içini boşaltmak... başka hiçbir sebep olmaksızın içini dökmek kulak veren herkese ....
Bil ki ey sevgili! ben senin aklından hiç çıkarmadım ben sadece aklımı çıkardım ve böyle bilinsin bütün dünya ben aklımı senin râmına değil senin uğruna senden çıkardım
Sabır
Süleyman b. surat (radıyallahu anh)der ki :"bir gün Peygamberimiz ile birlikte oturuyorduk o sırada iki kişi birbirine küfür ediyorlardı adamlardan birinin çevresi kıpkırmızı oldu boynunun damarları şişmişti ,onları görünce Peygamberimiz 'Ben bir cümle biliyorum ki şu adam onu söylese duyduğu öfke kayboldur ,eğer Eûzü billahi mîne'ş-şeytanirracim derse öfkesi geçer' diyerek buyurdu . Bunun üzerine adama ' peygamber , lanetlenmiş şeytandan Allah'a sığınmayı tavsiye ediyor 'diye seslendiler.(Buhari Müslim)
Sabır
Ebu Hureyre (radıyallahu anh) rivayet edildiğini göre Peygamberimiz buyuruyor ki: kuvvetli kimse karşısındakini yere Seren kimse değildir, asıl kuvvetli kimse öfkelenince kendini tutabilen kimsedir" (Buhari Müslim)
Reklam