Bitmesine değil, hak etmeyen birine değer verdiğin için üzülürsün. Gitmesine değil, hiçbir şey yaşanmamış gibi, senin hayallerini kendi hayalleri için basamak olarak kullanmasına kahrolursun. Yarım kalmasına değil, doğru sandığın her şeyin bir yalandan ibaret olduğuna üzülürsün. Sen ona bakmaya bile kıyamazken, onun seni paramparça etmesine üzülürsün. Ama yine de inanmazsın tüm bunlara, çünkü inanmak istemezsin, o kadar sevdiğini gördüğün biri, sana tüm bunları neden yapar? Anlarsın ki, aşkta sadece yürek yetmiyor biraz da vicdan gerekiyor...