b

b
@gimbil
farklı dünyalarda kendimi arıyorum
"Söyleyecek fazla bir şeyim hiçbir zaman olmadı. Ben de sustum."
Sayfa 64·Kitabı okudu
Reklam
"Ne de olsa insan her zaman biraz suçludur."
Sayfa 25·Kitabı okudu

b

, bir kitap okudu
Puan vermedi·72 syf.·
4 günde okudu
·
2021 8. kitabı
Jack London
7.9/10 · 47,8bin okunma
Ne fark ederdi ki zaten? Herkes ölüyordu nasıl olsa; iyisi de kötüsü de, güçlüsü de zayıfı da, hayata dört elle sarılanı da yaşamı aşağılayanı da... Herkes göçüp gidiyordu. Her şey göçüp gidiyordu.
Sayfa 37·Kitabı okudu
"İnsanın bu dünyadaki bütün çalışması köpükten öte bir şey değil. Geçici düzenler köpükler gibi uçar gider ya, bizim o şanlı, o muazzam uygarlığımız da köpükler gibi uçtu gitti işte."
Reklam