Nazar

Nazar
@giostrasolitaria
Kalbime döneceğim ama hangi yolla?
Güzel olan her şey yarım kalır, filmler en güzel yerde sonlanır. Çok mutluyum dediğin yerde hüzün kendini hatırlatır.. Çocukluk kısadır, gençlik azdır ve bebeklik sanki hiç yaşanmamıştır! Vefa azdır,sadakat sınırlıdır, verilen sözlerin ömrü kısadır! Çok seversin çok çabuk gider Güzel rüyalar en güzel yerinde biter Güzel olan ne varsa, sevdiğin şarkı gibi hemen bitiverir, kısacıktır! Cahit Zarifoğlu
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Annen yok, kimsen yok." Doğan Cüceloğlu
gördüm babaların ağlamasını dalları düğüm düğüm gövdesi kahve falı bir zeytin ağacını köklemek var ya sökmek var ya sarp yamaçtan ardıcı kazma vurmak beş yüz yıllık meşeye acısı duymak var ya kopmanın babaların ağlaması işte o babaların ağlaması öyle zor Hasan Hüseyin Korkmazgil
Şiir
"kaçar herkesten durmaz bir yerde anne ölünce çocuk çocuk ölünce anne" Sezai Karakoç
Edebiyat
Bilmemek bilmekten iyidir, düşünmeden yaşayalım Mâra, günü ve saatleri ne yapacaksın Senelerin bile ehemmiyeti yoktur. Seni ne tanıdığım günleri hatırlarım ne seneleri yalnız seni hatırlarım ki benim gibi bir insansın. Tanımamak tanımaktan iyidir, seni bir kere tanıdıktan sonra yaşamak acısını da tanıdım. Bu acıyı beraber tadalım Mâra. Başım omzunda iken sayıkladığıma bakma beni istediğin yere götür. İkimiz de ne uykudayız, ne uyanık. Asaf Hâlet Çelebi
Şiir