Güneşinkızı06

Güneşinkızı06
@gitbasimdan
"Eksalanslari ... " Diye haykırmak istedim , " beni öldürmeyin, ama eğer bunun yapılması zorunluysa lütfen beni kendi kutsal ellerinizle öldürün.."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Senin zavallı olduğunu düşünüyorum, çünkü hiç bir zaman zavallı olmadın. Yaşamını rakibin olmaksızın geçirdin, ne yapabileceğini kimse bilmeyecek, kendin bile.
Stoacılara göre evrende doğal bir zorunluluk vardır. Bu doğal zorunluluk sonucunda, iyinin olması için kötünün de olması gereklidir.
“Öyle bir sınıra gelirsin ki, onu aşamazsan mutsuz olursun, aşarsan, belki o zaman daha da mutsuz olursun.”
Acı çekmek iyi bir şeydir. Acı çekiniz.