Neredeyse üç aydır hiç konuşmadan, tanışmadan yan yana çalıştığım biri vardı. Nasıl desem, hani bazen insan konuşmadan birinin sessizliğinden bir derinlik çıkarır ya da belki de biz insanlara kendimizde bulduklarımızı onlara atfederek anlam yüklüyoruzdur, bilemiyorum. Fakat bu sefer bizimki karşılıklı bir anlam atfetme gibiydi. Geçenlerde bana küçük bir jest yapıp masama özenle seçtiği belli olan bir çikolata koymuştu. Bunu yaptıktan sonra birkaç gün boyunca onu hiç göremedim. Tabii benim de çok içimde kalmıştı, ne teşekkür edebilmiştim ne de kendisine karşılık verebilmiştim. Sonraki gün geldi, birkaç dakika konuşma fırsatımız oldu. Çok naifçe düşünmüştü, küçük bir şey olmasına rağmen mutlu olmuştum. Ben de son günümde gitmeden önce ona bir kitap hediye etmek istedim. Lakin biriyle doğru dürüst bir konuşmanız bile olmadan böyle bir şeye kalkışmak doğru muydu, yanlış algılamalar çıkar mı diye çok düşündüm. Sonra da birinin ruhuna küçük de olsa bir iz bırakmaktan güzeli mi var diye düşünüp vermeye karar verdim. Tabii bunu ruha dokunan bir yazıyla taçlandırmasaydık olmazdı. :)) Çıkışta eve giderken verdim, çok mutlu oldu. Açıkçası bir daha hem karşılaşmayacağımızı düşündüğüm için hem de gerçekten içimden çok geçtiği için vermek istedim. Birkaç gün geçti sonra baktım mesaj atmış (numaramı büyük ihtimalle gruptan almış, bu sayede konuşma fırsatımız oldu.) Kitabın arasına koyduğum yazıyı sonradan fark edip okumuştu, birkaç gündür beni arıyormuş... Üç aydır yan yana olup da konuşmaya çekindiğim insanla şimdi de birkaç hafta sonra bir yerlerde oturup tanışmak için sözleştik. Bunu anlatmak istememin sebebi arkadaşlar, birilerinin ruhuna dokunmanın küçük şeylerle ne kadar basit olduğunu anlatmaktı. Bazen insanlar karşılıklı bir çekingenlik içinde oluyor ama bu belli bir
Duygu ve Düşünce
Bir alev oldu zaman ansızın cana düştü Can ayrıldı gönülden canan bir yana düştü Gözlerime perdeler indirirken bulutlar Yağmurlar içimdeki en uzun yola düştü Kaybolmadan ufuktan, daha gitmeden bile Seninle geçen günler, akşamlar yada düştü Oturup yıldızları saydım geceler boyu Dünyama ötelerden, senden bir sada düştü Kalan değil, anladım; gidenmiş terk edilen Baktığım her şafağa kanlı bir yara düştü Çekerdim yıkılmadan bunca gamı, kederi Ayrılık geldi en son en ince dala düştü Yılların arkasından dönüp bir baktım geri Tükenen takvimlerden dostlar hep sona düştü Suskun bakan gözlerden yollar geçti upuzun Titreyen dudaklardan acı bir veda düştü Yepyeni sevdalara gülerek yürüdüler Bu izbe sokaklarda yalnızlık bana düştü. Hasan Akçay
Şiir
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Size benden belki birgün hayatınızı değiştirecek sözler.. Meşhur "Dinsizin hakkından imansız gelir" sözünü n benzeri " Bir canavarı ancak daha güçlü canavar yener." ( bir dizide geçer) Size yapılanı yapmadığınız sürece karşıdaki yaptığını doğru,haklı olarak yaptığını sanar... Bir insandan gitmeden önce o insanın aynası olup kendisini yansıtın...
Adam Gibi Sev
Uzaktan seviyorum seni! Kokunu alamadan, Boynuna sarılamadan. Yüzüne dokunamadan. Sadece seviyorum! Öyle uzaktan seviyorum seni! Elini tutmadan. Yüreğine dokunmadan. Gözlerinde dalıp dalıp gitmeden. Şu üç günlük sevdalara inat, Serserice değil Adam gibi seviyorum... Cemal Süreya
Şiir
Varken nasıl yok olabilir insan?” Bazı insanlar gitmeden kaybolur; görülmeyince, duyulmayınca, hissedilmeyince… Altı Harfli Bir Tatlı
70's
Güzelliğin, gençliğin henüz bitmeden Etrafını saranların hepsi gitmeden Sevmeyi öğrenirsen ne mutlu sana Haydi ne duruyorsun koşsana aşka open.spotify.com/intl-tr/track/0...
Müzik