Gizemcamgözz

Gizemcamgözz
@gizemliblog
" Bu akşam anladım ki, bir insan diğer bir insana bazen hayata bağlandığından çok daha kuvvetli bağlarla sarılabilirmiş."
Sayfa 128·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
" Gözlerim yaşararak ve sesim titreyerek ona aramızdaki yakınlığı, iki insanın birbirini bulması bu kadar güç olan bu dünyada bizim böyle manasız sebeplerle ayrılmamızın imkânsızlığını anlatıyordum..."
Sayfa 126·Kitabı okudu
Edebiyat
" Bundan sonraki günlerimin ondan ayrı olarak geçeceğini bir türlü kabul edemiyor, bu ihtimali ciddilikten uzak, gülünç,imkânsız buluyordum..."
Sayfa 125·Kitabı okudu
Edebiyat
Hayat beni kaybetmekle hiçbir sey ziyan etmeyecekti. Hiç kimsenin benden bir şey beklediği ve benim hiç kimseden bir şey beklediğim yoktu.
Sayfa 124·Kitabı okudu
Edebiyat
Önümdeki seneler bana tahammül edilemeyecek kadar hazin görünüyordu.
Sayfa 123·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam