Gizem Polad Seferge

Gizem Polad Seferge
@gizempld
Bir daha asla gelmeyecek olmasıdır, Hayatı bu kadar tatlı kılan.
Reklam
İç çektiğini duydum. Sonra güldüğünü. Gülmek, delirmek gibi, tek çıkış yoluydu sanki, insanların acil çıkış kapısı.
-Tamam. Ama korkuyorum. -Korkmakta haklısın. İnsanların arasındasın.
Yaşamda olup bitenlerin birine bile şaşıran insan nasıl gülünç, nasıl yabancıdır!
Reklam