g.jbryl

g.jbryl
@gjbryl
Amma diqqət et: sevgi qorumaq istəyəndə sakitləşdirir, qorxu qorumaq istəyəndə sıxır.
Karlı kayın ormanında yürüyorum geceleyin. Efkârlıyım, efkârlıyım, elini ver, nerde elin?
Sayfa 76·Kitabı okudu
Reklam

g.jbryl

, bir kitap okudu
Puan vermedi·265 syf.·
3 günde okudu
·
Okunma: 10 Ocak 2025 21:14
·
2025 2. kitabı
Ümit Yaşar Oğuzcan
8.8/10 · 10bin okunma
Benim olma demiyorum. Ama once ben ol. inan, ben hep senin olacagım, baştan başa sen oldugum için.
Aramak... Ömür boyunca aramak... Yalnız seni aramak... Paslı teneke kutularda, küf kokan dolaplarda, çerçevelerde, tenhalarda, ağaç diplerinde, sonra vapurlarda, trenlerde hep seni aramak. Belki bu şehirde değilsin. Ne çıkar? Seni arıyorum ya. Belki de aynı sokakta evlerimiz, sabahları beni görüyorsun işime giderken. Sonra akşamı bekliyorsun, alacakaranlığı... Beni bekliyorsun ya da bir başkasını, bir başkasını. Hiç gel, demeyeceğim sana.
Verdigin her kederin yüregimde yeri var Hangi kitabı açtıysam seni okudum yıllardır Hangi aynaya baktıysam seni gördüm Gel desen gelemem Git desen gidemem Öl desen kanım akmaz Anladım artık seni sevmek yüce bir şey Anladım seni sevmek Tanrıya yaklaşmak gibi
Reklam