Gülcanxkan

Gülcanxkan
@gl_cn
Kazandıklarım öyle güzel ki, kaybettiklerim aklımın ucuna bile gelmiyor.. *Türk dilinde bir kadın edebiyatı **Yaşanmış günlükler *** #AşıkÖmer Divanı
Yazmak da tutkunun bir çeşididir sanırım
Sait Faik Abasıyanık Söz vermiştim kendi kendime: Yazı bile yazmayacaktım. Yazı yazmak da, bir hırstan başka neydi? Burada namuslu insanlar arasında sakin, ölümü bekleyecektim. Hırs, hiddet neme gerekti? Yapamadım. Koştum tütüncüye, kalem kağıt aldım. Oturdum. Ada'nın tenha yollarında gezerken canım sıkılırsa küçük değnekler yontmak için cebimde taşıdığım çakımı çıkardım. Kalemi yonttum. Yonttuktan sonra tuttum öptüm. Yazmasam deli olacaktım.
Edebiyat
Reklam
Mariam
Bir kadın yada erkek ilgi beklediği taraftan sözlü veya temaslı sevildiğini hissetmediğinde; içinde ki sevginin karşılıksız olduğu zannıyla can sıkıntısı yüreğinde ateş topu gibi genişleyip öfkeyle veyahut tutarsız hareketlerle muhatabına hırçın dalgalar gibi vuruyor. gl_cn
İnsan ve Duygular
Yüz yüze görüşmek kini yok eder. Çünkü gözler birbirine bakınca kalp yumuşar.
1K
Benim için en kolay yoldur
En üstün SAVAŞ sanatı, düşmanı çarpışmadan hizaya getirmektir. - Sun Tzu
Felsefe-Düşünce