Glbn Eskl

Glbn Eskl
@glbneskl
D. E. Y. A
Aşk vedayla barışmayacak kadar hayatla kavgalıydı.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yaşamak zevki verir, ruhuma sonsuz kederim, seni yalnız seni... "
Sevilmek mi, sevmek mi? Hangi duygu daha güçlü kılıyordu insanı?
Hunharca para harcadıktan sonra ben :)
Yapılanlar için pişmanlık zamanla geçer ama korkarak yapmadıklarımızın pişmanlığı ömür boyu sürer.
Benzer sonları yaşamayanlar duyguda da ayrışıyormuş.