E.

E.
@gldmrr
“ Bir odanın kapısını kapatıp yalnız kalmak, her zaman hayatımın en güzel şeylerinden biri olmuştur. “
İnsan, bildiği şeyi bilmeye son veremez. Lev Tolstoy
Reklam
Acı çekmiş ve parçalanmış insanların bizden bir eksikleri olduğunu düşünüyoruz. Ya bizden fazlaları varsa?
Sinema
Asılmak üzere olan bir adamı düşün mesela. Onu asarsın ve her şey biter. Ama onu, asılması için yapılan bütün hazırlıklara şahit olmaya zorlarsan ve tam darağacının önüne getirildiğinde infazının ertelendiğini söylersen adamın hayatının geri kalanını ona zehir etmiş olursun.
Birbirlerine verebilecekleri en büyük acıyı, konuşmaları gereken vakitlerde susmayı tercih ederek verdiler.
Olmamasına razıyım; oluyormuş gibi olmasın yeter. Franz Kafka
Reklam