E.

E.
@gldmrr
“ Bir odanın kapısını kapatıp yalnız kalmak, her zaman hayatımın en güzel şeylerinden biri olmuştur. “
Birbirlerine verebilecekleri en büyük acıyı, konuşmaları gereken vakitlerde susmayı tercih ederek verdiler.
Reklam
Olmamasına razıyım; oluyormuş gibi olmasın yeter. Franz Kafka
“Delilik, en sağlam dokunulmazlıktır.” Aziz Nesin
Sonuçta insanın doğrudan güneşin orta yerine uçması gerekmez, sadece dünyada güneşin ara sıra aydınlatıp biraz da ısıttığı küçük bir yer bulmaya ihtiyacı vardır.