E.

E.
@gldmrr
“ Bir odanın kapısını kapatıp yalnız kalmak, her zaman hayatımın en güzel şeylerinden biri olmuştur. “
“Sana bir şey diyeyim mi? İnsan çok uzun süre yalnız kaldı mı hastalanır, yalnızlıktan hastalanır.”
Sayfa 87
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Keşke sırtıma ufak bir çanta alıp gidebilseydim.”
Ne yapmakta olduğum veya olmadığım konusunda kendimi paralamıyorum. Keyfime bakmaya hakkım olduğunu hissetmenin ötesinde, buna mecburmuşum gibi geliyor. Kanserle ilgili bir internet sitesinde karşıma çıkan şu tavsiyeye bayıldım: ”Her sandviçin tadını çıkar.”
...annelerimiz bize yüksek sesle haksız, alçak sesle haklı olduğumuzu söylüyorlardı.