Bir okur...

Bir okur...
@gler_nrm
Bazen, bazı yerlerde susmak gerekir..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Güzel seveni görmek için güzel bakmayı bilmek gerekirdi. Ancak beni sevmeni beklemek de kör birinden görmesini istemekti....
Kitap Alıntısı
Gözünüzü boyayan değil de kalbinizdeki en ufak hasan onarmas çalışan insanları sevin. Inançlarınız o zaman kırılmaz. Girdiğini her beklenti, size o zaman ufak mutluluklar getirecektir.
Sayfa 16·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
O iyi insanlar, o güzel atlara bindiler ve çekip gittiler.... #YasarKemal rahmetle🥀
Yaşar Kemal