İnsan her zaman aynı insanları görürse,bunları yaşamının bi parçası saymaya başlar. İyi ama bu kişiler de bu nedenle,yaşamımızı değiştirmeye kalkisirlar.bizi görmek istedikleri gibi değilsek,hoşnut olmazlar,canları sıkılır.
Çünkü efendim herkes bizim nasıl yaşadığımız gerektiğini elifi elifine bildiğine inanır.
Ne var ki hic kimse kendisinin kendi hayatini nasıl yaşaması gerektiğini kesinlikle bilmez.