Beni affetmenize gelince ,ancak suçlu olan affedilir .Ben ise bir suç işlediğimi hatırlamıyorum .Namaz kılan değil ,Müslüman olduğu halde namaz kılmayan suçludur.!
Hayatı biteviye tozpembe, pürüzsüz ve cilalı mı geçecekti hep böyle?O zaman "imtihan"ın ne mânâsı kalırdı ? Hayrın karışısında şerri görmeden, tatlının yanında acıyı tatmadan ,saadetin yanında elemi çekmeden o imtihan"ın anlamı kalır mıydı hiç ?