Gülsüm

Gülsüm
@glsmeroglu
Senin canın içinde bir can var, o canı ara! Beden dağının içinde mücevher var, o mücevherin madenini ara! A yürüyüp giden sufi, gücün yeterse ara; Ama dışarıda değil, aradığını kendinde ara. Mevlana
İSTANBUL
28 Şubat
20 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
8/10
·512 syf.··
Beğendi
·
2021 2. kitabı
İskender Pala'nın okumuş olduğum ilk eseri. Benim için biraz ağır ilerlese de kitapta çok sıkmadan herşey anlatılmış aslında. Aşkın değerini yitirdiği şu günlerde aşkı için herşeyi göze alanların var olmuş ve olabileceğini bilmek bence güzel. Bu kadar entrika ve karmaşa ortamı ancak bu kadar iyi anlatılabilirdi.
Katre-i Matem (Midi boy)İskender Pala · Kapı Yayınları · 202025,6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
9/10
·144 syf.··
2020 3. kitabı
Çok çok beğendiğim bir kitap oldu. Bir solukta bitirdim. Uzun zamandır okumak isteyip bir türlü fırsat bulamamıştım keşke daha erken okusaydım ve Aliye ile daha önce tanılsaydım. Okurken maalesef böyle olayların farklı boyutta günümüzde de yaşanması beni her ne kadar üzsede sanırım tarih boyunca kötü insanlar var olmaya, savaşlar ve insanlar ölmeye devam edecekler. İçim buruk gözüm yaşlı bıraktım elimden. Aliye ve onun gibi güzel yürekli insanlar iyi ki var...
Vurun KahpeyeHalide Edib Adıvar · Can Yayınları · 201913,7bin okunma
8/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2020 7. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 27 Aralık 2020 00:54
Sabahattin Ali'nin en güzel eserlerinden diyebilirim. Okurken Ömer'i çok yerde boğmak istemiş olabilirim. İnsanın içinde bulunduğu ve bulunabileceği bir çok olaya yer verilmiş. İçimizdeki çıkmaz sokakları, içimizdeki şeytanı çok iyi anlatmış. Çok bizden ve içimizden bir olay bence. Genel olarak beğendim. Sonu benim için sürpriz oldu diyemem.
İçimizdeki ŞeytanSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2019209,1bin okunma
6/10
·104 syf.··
2020 8. kitabı
Kitap sıkıcı değil elinize alınca bir solukta okuyabileceğiniz zaten çok ince bir kitap. Kitabın gidişatından başka şeyler beklemedim desem yalan olur ama genel olarak güzeldi. Olaydan çok kahramanların psikolojik tepkileri ve düşünceleri daha çok ön planda tutulmuş.
SatrançStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2020279,6bin okunma