Gonjik Drmn

9/10
·484 syf.··
Beğendi
·
2019 77. kitabı
·
23 saatte okudu
·
Okunma: 03 Eylül 2019 19:35
Yutkuna yutkuna okudum. Açık konuşayım. Uzun süredir Livaneli’ne büyük önyargı duyuyordum ve kitaplarını almak, okumak aklımdan bile geçmemişti. Neden bilmiyorum yazar olarak bana kendini çok beğenmiş, çok böbürlenen biri gibi geliyordu. Kitaplarının kapaklarında kapapın 1/4 ü büyüklüğünde Livaneli yazması büyük bir etken tabi:) Neyse geçen gün inadımı kırıp, Kardeşimin Hikayesi’ni okudum. Çok etkilendim ve beğendim. Serenad zaten her zaman duyduğum bir kitabıydı. Şile, Alman, yahudi, 24 Şubatı duyduğumda konunun nereye gideceğini anlamıştım. İçim cızlaya cızlaya, dudaklarımı kemire kemire 2 günde okudum. Boğazımdaki yumru kitap bitince geçer diyordum ama, katlanarak arttı. Ne büyük acılar. Ne parçalanmış hayatlar:( Herkes okumalı, okutmalı.. sonrasında da içinde geçen konular araştırılmalı.. Son olarak Maya sen mükemmel bir insansın. Ve Max. sana hayran oldum ️
SerenadZülfü Livaneli · Doğan Kitap · 2020164,1bin okunma
Reklam

Gonjik Drmn

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
2019 84. kitabı
Paul Auster
7.2/10 · 835 okunma

Gonjik Drmn

, bir kitap okudu
Puan vermedi·252 syf.·
2019 80. kitabı
Paul Auster
7.7/10 · 1.139 okunma
Reklam