Gönül Çavdar

Gönül Çavdar
@gnlcvdr
Ne kadar ilginçtir ki, bazı anılar insanı nerede olursa olsun, alır götürür her şeyin başladığı yere. Eve! Herkesin nie şekilde evi olmuştur. Ve her şey orda başlar. Herkesin birbieini dinlediği ama duymadığı bir evi olmuştur elbet...
Edebiyat
Reklam
Hatıralarım beynimde benim. Tek tavan gökyüzü.. Gerisi her yerde aynı.. üstadın dediği gibi ' kaldırımlar güzel. Ama bir de üstünde yürüyen insanlar olmasa'
Edebiyat
Medeniyetten daha kötü bir şey varsa, o da medeni olmaya çalışan medeniyetsizlik..
Edebiyat
Ve nefesini tuttum. En derine , en dibe inebilmek için. Bıraktım kendimi hayat okyanusuna.. Beni dibe çeken zihnimin ağırlığıydı ve dibe daha çook vardı. Ama gidiyordum yavaş yavaş.. En derine, en derin aynı zamanda en yükseğidir hayatın..
Edebiyat
Sonra büyüdüm.. Anladım konuşulacak bir şey olmadığını. Onun ile benim birbirinize anlatacağımız hiçbir şey yoktu. Birbirimize en ufak bir yardımımız olamazdı. Yaşayarak intihar etmeyi seçenlere yardım edilemez..
Edebiyat
Reklam