Bugüne kadar yakalayamadığım her şey için koşuyordum. Ellerimin arasından kayıp gitmiş her şeyin peşinden. Koşuyordum bütün vücudumla, titriyordu bütün dünya. Koşuyordum, bütün dünyayı yakalamak için. Hiçbir şeye yetişememiştim.. hiç kimseyi yakalayamamıştım. HAYAT YİNE KAYIP GİTMİŞTİ..
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bu işin ,bu hayatın kendisi bokluk. İçinde yüzüyoruz.. yanlış anlaşılmasın! Kötü acı verici ,şu ya da bu olduğu için değil. Konu bilinmeyenler, anlaşılmayanlar.. Etrafımızda dönen gizli dümenler.. Her şeyi düzenleyen...
Ne ölüm, ne de hayat hiçbiri kovalamıyo beni rüyalarımda. Hiçbirinin eli bana değmiyor. Çünkü ellerm ceplerimde hiç olmadıkları kadar..
Varlığıma nedensizlikten delirdim ben ! Hiçbir nedeni kendime yakıştıramadığımdan! Hepsini giydim hiçbiri olmadı. Hepsi dar geldi inansaydım herhangi birine.. Ama inanamadım, bir türlü inanamadım...
Çektiğim her acıya dayanabileceğimi düşünüyordum. Dayandım.. 3 yıl.. yanımdaki 3 yıllık acıyla arkamı döndüm gittim.. arkama dönüp bakmak boynumu ağrıtacağından aon bir kez bile çevirmedim başımı..