Her ikimiz de onun eski, terk edilmiş masasında oturmuş onunla ilgili anılarımızı paylaşırken fevkalade anlaşıyorduk; çünkü anılar insanları birbirine bağlar ve sevgiyle anılanlar iki kat daha fazla.
-Ama bu maskenin aynasına alışırsanız ve onu seversiniz...Bakın, karşısınızdaki insana bakın.Utanmayın ondan.Sokakta rastlasaydınız öldürmek mi isterdiniz onu?Ne yaptı size de bu kadar nefret ediyorsunuz ondan?Suçu ne?Niçin sevmeyecekmişsiniz onu?Önce siz dostluk gösterin bu kadına, ondan sonra başkaları da dost olacaktır onunla!