"Sen gittiğinde, kendi kendime, hayatımda asla bu kadar üzülmeyeceğimi söyledim. Elbette yanılıyordum, ama birazcık daha kalmanı çok isterdim...."
Torunu Camille.
. Ellerine heyecanla baktığımı hatrlıyorum.
Bu elin neler yaptığını düşünmüştüm.
Bu eller yazmış, desenler çizmiş, piyano çalmıştı, bizi yıkamış, saçlarımızı taramış, ayakkabılarımızı pençelemiş, tonlarca patates soymuş, binlerce kitap sayfası çevirmişti.