“Reenkarnasyon ile arasında büyük bir fark var. Boşimanlar bu geri döngünün aşk ile alakası olduğunu düşünüyor." Ciddi ifadesiyle afallamış bakışlarımı arşınladığında sözlerini açıkladı. "Yani bir ruh geçmişinde birine âşıksa ya da gelecekte mutlaka yaşaması gereken bir aşk varsa tekrardan yeni bir yüzle hayata gelir çünkü eksik kalmış bir benlik, ölümle tamamlanamaz."
Mesela neden senin odanda duran, sen sandalyende ya da çalışma masanda otururken, uzanırken, ya da uyurken, seni bütünüyle gören mutlu bir dolap değilim? Neden değilim?