Ayşe urgan

Gerçek acı, insanı yapay sevinçten daha çok canlandırır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kayıtsızlık, yok etme çabasıdır. Fakat bu yok etmeye yeltendigimiz şeyin varlığını kesin bir biçimde kanıtlamaya yetmez.
Tamam ,ölenle ölünmüyor.Lakin yaşayanla da yaşanılmıyor!