Firdevs Aktaş Ünüvar

Firdevs Aktaş Ünüvar
@gokyuzunemektuppp
Puan vermedi
Duayı Yeniden Keşfetmek “Dualar vardır, kayıp düşmemizi engelleyen… Dualar vardır, düşmüşsek hızla kalkmamızı sağlayan… Dualar vardır, musibetlerden muhafaza eden… Dualar vardır, acıların tetiklediği ümitsizlik, hüzün ve korku gibi olumsuz duyguları bertaraf eden…Dua, saadetlerin çoğalma sebebi, felaketlerin dalgakıranı…Sonsuz rahmet hazinelerinin anahtarı, tükenmez manevi kuvvetlerin çekim noktası…” Kendimi bildim bileli ne zaman dara düşsem, ne zaman çaresiz hissetsem hep duaya sığındım. Duanın gücüne her zaman inandım. Belki o an değil ama mutlaka bir şekilde cevabımı aldım. Kitapta geçen şu cümle de çok hoşuma gitti: “İnsan en çok çaresiz kaldığında değil, dua etmediğinde yalnızdır.” Bence de kesinlikle öyle. Ne zaman Allah’a yönelsem, O’nun emrettiği ibadetlere sarılsam içim huzurla doluyor. Mecit Ömür Öztürk’ün her kitabını ayrı bir keyifle okuyorum. İnsana zaman zaman unuttuğu şeyleri yeniden hatırlatıyor. Bu yönü benim için çok kıymetli. Bu kitap da diğer eserleri gibi huzur veren, düşündüren ve manevi anlamda insana iyi gelen bir okumaydı. Gönülden tavsiye ederim. @mecitomurozturk Hayykitap Kahvekokulukitaplar1
Duayı Yeniden KeşfetmekMecit Ömür Öztürk · Hayy Kitap · 202699 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Deli deryalar gibi taştık, hey! Bir gece Altaylardan aştık… 
Puan vermedi
Bazen bir çocuk kitabı, insana öyle güzel dersler verir ki… Tıpkı bu tatlı kitap gibi Woody’nin hikâyesi; sabretmenin, vazgeçmemenin ve umudu kaybetmemenin ne kadar kıymetli olduğunu hatırlatıyor. Hayatlarımız da öyle değil mi? En “geçmez” dediğimiz zamanlar bile geçmedi mi… En çok da şu cümle kalbime dokundu: “Eğer siz vazgeçmezseniz, bahar gelmekten hiç vazgeçmeyecek.” Bir ağacın gözünden okuduğumuz bu hikâye; iyiliği, güzelliği, sevgiyi ve korkuyu bir arada barındırıyor. Ama en çok da sevgi, yardımlaşma ve umut… Çiçek açmaktan hiç vazgeçmeyen o tatlı ağaç gibi; kırılsak da, yorulsak da, yeniden filizlenebileceğimizi hatırlatıyor. Özgür Balpınar’ın kitaplarını her zaman çok severek okuyorum. Tavsiyemdir @ozgurbalpinar @indigococuklari @indigokitap Merve @herayokuyanlarkulubu
WoodyÖzgür Balpınar · İndigo Çocuk · 202626 okunma
Puan vermedi
Gelişmemiş ülkelerde kadın olmak ne zordu…Coğrafya en çok da kadının kaderini belirliyordu. Merhaba kitap dostlarım Keşke, Bir Köy Ensitüsü Romanı… 1940 ile 1980 yılları arasına ışık tutan harika bir roman okudum. Köy ensitüsinin kurulmasıyla çocuklara bir umut doğmuş, okumak için çırpınıp durmuşlar aileleri desteklememiş Bir şeylerden vazgeçmek zorunda kalmışlar ama okuma isteğinden vazgeçmemişler. Geçmişe dönüp baktığımızda her şeyin ne kadar zor elde edildiğini ne çok bedeller ödendiğini görüyoruz. Eğitimin önemini bir kez daha görüyoruz Fikret ve Sabia’nın aşkı ise insanın yüreğini yakıyor Aksilikler öyle üst üste geliyor ki, yangın iyice alevleniyor. Darbelerin insanların hayatlarına ne kötü etkiler bıraktığına da şahit oluyoruz. Öyle güzeldi ki çok severek okudum. Hem harika bilgiler verilmiş hem de harika kurguyla desteklenmiş. Siyasi acılar, ihanetler, cahilliklere karşı gelip öğretmen çıkan güzel kalpli insanlar Sema Hanım’ın kalemini çok seviyorum, beni şimdiki zamandan alıp 1940’lere ,80’lere götürdü her bir karekterin hüznüne sevincine ortak oldum. Hem bir an önce bitirip sonuca kavuşmak istedim hem de hiç bitirmemek Bir çırpıda okuyuverdim. Tavsiyemdir Sevgili @semasoykan Hanım, öyle nahif, öyle tatlı, öyle kıymetli ki kendisi ne yazarsa yazsın okumaya devam edeceğim Her ne kadar yazarı çok sevsem fikirlerini çok önemsesem de, kitap da geçen her görüşüne katılmadığımı da ilave etmek isterim Kitabı okumama vesile olan Semra ‘a teşekkür ediyorum @semasoykan Alfa Kitap Semra #keşke #engelsizokurlaokuyoruz
KeşkeSema Soykan · Alfa Yayınları · 20212,026 okunma