10/10
·168 syf.··
Beğendi
·
2021 12. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 18 Mart 2021 19:10
ETKİLENDİM! Beyaz Gemi Cengiz Aytmatov dan okuduğum 3. Kitap oldu.Daha önce Cemile ve Toprak Ana okudum.aynı tadı alacagımı umuyordum ve öyle de oldu hatta daha fazlası.Sanırım ben Cengiz Aytmatov ‘un kalemini çok sevdim. Kitabın hikayesi,kurgusu,betimlemeleri çok iyi.Bir semboller harikası diyebiliriz. Hikayesi çok etkileyici ve ben vicdanımı tutarak okudum. Aslında bu kitap için söylenecek çok şey var.İyilik,doğruluk,hak,adelet,saflık ve tüm ahlaki değerler çok güzel sembollerle taçlandırılmış.Belki mutlu son yok ama gidenlerin kalanlara bıraktığı çok güzel mesajlar var. Söyleyeceğim şu ki bu kitabı okuyun,okutturun. Kitabın sonunda yazarın açıklaması da sizi aydınlatmaya yetecektir. Bu arada kitabı okurken kulağımda hep İsmet İnönü’nün “Bir memlekette, namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memlekette kurtuluş yoktur.” sözü çınladı. Keyifli okumalar dilerim.
1000Kitap
Beyaz GemiCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 202387,5bin okunma
·
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.