Mola ve teşekkür
Daha önce de birkaç mola yazısı yazmıştım, her seferinde en zoru bu yazı olacak diyorum :) O yüzden ne diyeceğimi neresinden tutturacağımı bilemiyorum. Yaşadığım sağlık sorunlarım yüzünden zaten ara ara verdiğim molalardan da anlaşılmakta ; Gözlerimde oluşan enfeksiyon sebebiyle bir müddet tedavi görmeye mecburum. Yani benim için ayrılıp, tedavi sürecimi başlatmanın vaktidir. İlk günden itibaren iletişim içinde olduğum, hiç bir iletişim olmasa da aynı kitapların farklı satırlarında buluştuğum tüm üyelere varlıkları için minnettarım. Teşekkürümü de yüreğimin taa içinden ettiğimden samimiyetimden lütfen emin olun. Hakkınızı helal edin...
··
6,7bin Gösterim
50 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Geçmiş olsun Ferah Hanım. En kısa sürede sağlığınıza kavuşup aramıza dönmenizi bekleyeceğiz. Siz yokken burası eksik kalacak bilmenizi isterim. Saygıyla.
Gecmis olsun , umarım en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz.
Geçmiş olsun abla, kısa zamanda bekliyoruz geri.
Çok geçmiş olsun Ferah Abla. Tedavi sürecinin gönlünce geçmesini dilerim. Umarım fazla uzamadan aramıza sağlıkla dönersin. Çok fazla yer kaplayanların, gidişiyle yarattığı boşluk da büyük ve doldurulamaz oluyor...⚘
En kısa zamanda sağlığınıza ve 1K'nın da sizin gibi kıymetli bir okura yeniden kavuşması dileğiyle... ✨
Reklam
Geçmiş olsun. Kısa zamanda sağlığınıza kavuşmanızı dilerim