Kendinize bir iyilik edin ve okuyun...
10/10
·111 syf.··
Beğendi
·
2021 31. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 13 Nisan 2021 13:30
Masal tadında okuyacağım bir kitap diye başlamıştım kitaba. Ama bitirdiğimde insanlığımdan utandım ve kocaman bir ah bıraktım son sayfaya, yüreğime oturmuş kocaman bir sıkıntıyla. Bu kitaba bir çocuk kitabı nazarıyla bakmak yanlış olur, bence tam bir yetişkin kitabı, bizi adam etmek, gözlerimizi açmak üzerine kurulmuş. Bir çocuğa verip okutsam iyiliğe ve güzelliğe, gelecek güzel günlere dair hayalleri yıkılır sanki. Mesela şimdi 9 yaşındaki oğluma değil, 16 yaşındaki oğluma okutacağım hemen bu kitabı, gözleri açılsın, kötü olmasın diye... Kitap böyle bizim "Küçük Prens" imiz gibiydi, o tattaydı.Hasan Ali TOPTAŞ 'ın daha önce "Kuşlar Yasına Gider" ve "Beni Kör Kuyularda" kitaplarını okumuştum ama onlar bu kitap kadar yüreğimden vurmamıştı. Yazarın edebi kalemine yorum yapmaya ar duyarım, mükemmeldi. Kesinlikle tavsiye ederim, okuyun, okutun.
İnsan
Ben Bir Gürgen DalıyımHasan Ali Toptaş · Everest Yayınları · 20197,5bin okunma
·
106 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
👍👏👏