Çok güzel bir genel değerlendirme olmuş Fazi. Her cümlene katılıyorum. İlk 4 kitap gayet iyiydi; ama serinin son 2 kitabı beni de bir hayli zorladı. Yine de ilk 4 kitap için her şeye değerdi diye düşünüyorum. Ellerine sağlık. Ayrıca bu seriyi okuma etkinliği vesilesiyle çok değerli dostluklar edindik. Bunlar da cebimize kar kaldı :)