Kızıl
8/10
·72 syf.··
Beğendi
·
2021 20. kitabı
“Kendimi perişan hissediyorum, hasta gibiyim, sakat gibiyim, çünkü herkesten çok farklıyım, gitgide daha kötü, daha değersiz, daha gereksiz olduğumu gözyaşları içinde hissediyorum, ben...” İncelemeye geçmeden önce kitabın ana duygusunu, konusunu ve temasını çok güzel özetleyen bir cümleyle karakterin yaşadığı yoğun duyguları yazarak başlamak istiyorum. Novella tarzında yazılan “Kızıl” adlı eser çok naif, kırılgan genç bir adamın -çocuksu bir genç adamın- başka bir ülkede yalnızlıkla nasıl mücadele edişini, buradan çıkarak yaşamda var olma savaşını anlatan bir eser. “Dünya hassas kalpler için cehennem.” cümlesini aklıma getirdi bu eser. Hepimizin kendinden bir parça bulabileceği, evrensel normlara göre yazılan bir novella. Stefan Zweig’ın tüm yazdıklarını severek ve beğenerek okuduğum için bu eserinide sevdim. Sizinde severek okuyacağınızdan şüphem yok. Keyifli okumalar. Kızıl Stefan Zweig
Edebiyat
KızılStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202237bin okunma
·
48 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.