Kitap rahmetli Fethi Gemuhluoğlu'nun ( benim için Fethi abi) sohbetlerinden derlenmiş. Şükür ki birileri derlemiş, çünkü kendisinin fırsatı olmamış. Okumanızı kesinlikle tavsiye ederim. Hayata dolayısıyla Hay olan Allah'a ve yarattıklarına bu kadar saygılı ve bağlı olan birinden nasihat alıyor gibi hissediyorsunuz kendinizi. Şahsen hayat üzre olan sıkıntıları def etmemi sağladı. Tekrar tekrar okuyacağım bir baş ucu kitabı oldu benim için. Bir şekilde edinin ve okuyun derim ben.