En güzeli
Hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına uğramıyorum.
Sayfa 46 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
··6 alıntı·
1 +1'leme
·
116bin Gösterim
21 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çok sevdiğim bir dizide şöyle bir söz geçiyordu "Hiçbir şey istemiyor gibi davranıyorum çünkü asla istediğim birşeyi alamadım". Bu alıntıya bakınca aklıma bu geliyor çünkü içten içe birçok şeyi bekliyoruz ama kendimizi tatmin etmek için beklemediğimizi, hayal kırıklığına uğramadığımızı söylüyoruz bunun tek sebebi ise birçok şeyin bekleğimiz gibi olmaması.
Emre Bulut
Gönderi Sahibi
👏🏽👏🏽👏🏽
Bu mümkün değil Zeze, insanoğlunun illaki beklentileri oluyor.
Emre Bulut
Gönderi Sahibi
😇 keşke mümkün olsa Olric.O zaman insanoğlu daha mutlu olurdu dünyada. ☺
Nilgün Marmara'nın ;"Beklentim yokmuş gibi davranıp, içime dünyalar kadar umudu sığdırmaktan yoruldum." dediği noktadaydım.
Emre Bulut
Gönderi Sahibi
Ben yaşadıkça Amin Maalouf un dediği gibi "Hayat insana bıkkınlık verecek kadar uzun değildir." düşüncesine geçiş yaptım.Tadını çıkarmak, eğlenmek,her şeye, herkese rağmen.
en kotusu beklentisiz olmak degil midir zaten?
Emre Bulut
Gönderi Sahibi
Kesinlikle 😪