Çok sevdiğim bir dizide şöyle bir söz geçiyordu "Hiçbir şey istemiyor gibi davranıyorum çünkü asla istediğim birşeyi alamadım". Bu alıntıya bakınca aklıma bu geliyor çünkü içten içe birçok şeyi bekliyoruz ama kendimizi tatmin etmek için beklemediğimizi, hayal kırıklığına uğramadığımızı söylüyoruz bunun tek sebebi ise birçok şeyin bekleğimiz gibi olmaması.
Ben yaşadıkça Amin Maalouf un dediği gibi "Hayat insana bıkkınlık verecek kadar uzun değildir." düşüncesine geçiş yaptım.Tadını çıkarmak, eğlenmek,her şeye, herkese rağmen.