Kitaplar çok pahalıydı
Doğan Kitap·Kitabı okudu
Edebiyat
··3 alıntı·
12,7bin Gösterim
16 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bir teste 60 lira verdim doğrudur.
Biraz daha konuşursam okulu bırakmak zorunda kalacağım 😑
Bu yüzden nadirkitap.comu tercih ediyorum 😊
La Perduta Gente
Gönderi Sahibi
Kargolar bu sefer pahalı :)
Haklısınız, ucuz alayım derken kargo bedava olsun diye yine 80e patlıyor 😂
Bu yüzden şehir kutuphaneleri lütfen guncelleme yapsın. Her gidişimde aynı kitaplar.
Pdf'lere sığındım...😑
Ondan esinlendim zaten :D
Belkide bizler fakirdik
Reklam
Her şey Çok pahalı, çok pahalı, pahalı.... Diye bir ileti vardı.
Hala çok pahalı.. :')
Keşke kitaplar ve testler bedava olsaydı ve herkes kitapların içindeki bilgilerden, duygulardan , çıkaralıabilecek derslerden kolayca yararlanabilseydi.