Şahane betimlemeleriyle yaşadığınız bir kitap her şeyden önce. İnsanların geleneklerine bu kadar da bağımlı olması beni şaşırttı doğrusu. Kitaptan anlatılan aşkın sonucu da yaratıcı bir sonuç olmasıyla güzeldi ancak o kadar büyük bir aşk böyle mi bitmeliydi bilemedim. Belki de sonucu kitabın özgün olmasını sağlıyor. Ne olursa olsun gayet akıcı bir yudumda biten bir kitap. Küp gölünün kenarında kavallarını çalsın o halde çobanlar.