Yeni Mezunlarımızı Gördüm :(
İçinde yaşadığı yeri terk etmek isteyen kişi mutsuz kişidir.
Sayfa 36 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
··2 alıntı·
63bin Gösterim
11 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hepimizin içinde bir parça vardı. Sonra büyürken unuttuk
Emre Bulut
Gönderi Sahibi
😓
Ailemiz büyüdüğü için göreceli küçük bir evden ayrılıp daha büyük bir eve geçmek isteyebiliriz mesela. bu bizim illa o daha küçük evde mutsuz olduğumuz anlamına mı gelmeli
Efendim ailenizin o evde rahat olamaması dolayısıyla da mutsuz olabileceği ihtimaliyle görece daha büyük bir eve geçmesi de doğru bir yargı değil mi?
Neden öyle olsun neden öyle olmak zorunda ki orada mutludur ve daha mutlu olabileceği bir yerle ilgili seçeneği vardır belki de
terk etmek: ayrılıp gitmek, bırakmak, ayrılmak. Kim mutlu olduğu yeri terk eder ki?
Emre Bulut
Gönderi Sahibi
Yanii🤷🏽‍♂️
Gidebilen gitti çoktan. Gidemeyenler olarak şükretmeye devam...
Emre Bulut
Gönderi Sahibi
😇👍🏽
Aynı şeyi ifade etmek istediğimize eminim!
İçindekileri de gideceğin yere götüreceğin için pek birsey değişmeyecek gibi görünse de biryerden başlamak lazım..önce terk etmek gerekir...