Öldü, işte o kadar, neden öldüğünün önemi yok, bir insanın neden öldüğünü sormak saçma bir davranış, ölüm nedeni zaman içinde unutulur, yalnızca o tek sözcük kalır, öldü
Edebiyat
··9 alıntı·
81,9bin Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Onur
Gönderi Sahibi
sevgi ölüm kadar güçlüdür
Bir gün ey insanoğlu diye bağırdığimda kimse üstüne alınmayacak diye korkuyorum İlhan Berk
Gece gece mahvetti bu beni. Bu kitabı geçen yıl okuduğumda bu kadar etkilenmemiştim. Ama annemi kaybettikten sonra anlamı değişti...
Ölüm nedeni zaman içinde unutulacak olsa simdiye kadar kediminkini unuturdum.