“Açıkçası, insanlar niye, adına aşk dedikleri bilmeceyi çözemiyorlardı. Bunca acıya, bunca cinayete, bunca intihara değer miydi bu ruh hali? Çünkü AŞK fizikseldi, kimyasal değil. Peygamberlere "Tanrının Sevgilisi" diyorlardı ama kadınlar onları Tanrı'dan değil, diğer kadınlardan kıskanıyorlardı. Demek ki, peygamber olmak bile aşk konusunda temel bir farklılık yaratmıyordu.”
"İsteseler canımı vereceğim Çoğu insanı hayatımdan çıkardım. Çünkü yokluklarına üzülmek, Yaptıklarına üzülmekten daha kolay !"
Yalnızlık bazen tercih bazen de zorunluluktur