Kabul ediyorum zor bir kitap Anayurt Oteli..
Karanlık , iç sıkan, insanı boğan, ruhunu karartan, okurken bırakmak istiyorsun ..
Ama kötü kitap değil bana göre..
Psikolojik çözümlemeleri yoğun olduğu kısa ama tuğla gibi ağır..
Okurken tiskinç gerçekten..
Ne okuyacağını bilerek ve isteyerek okumak ve hazır olmak önemli sanırım.:)