İçimizde Bir Yer ........
Ahmet Altan ......hikayeye hangi cümleyle başladıysa aynı cümleyle bitirmiş.....
Ahmet Altan 'in her anlatısının içerisine girmeye çalıştım, hepsinde de bir yer buldum kendime. sanki beni, bizi, bizleri yazmış. Lev Tolstoy , Oscar Wilde . gibi insanların cümlelerinden yola çıkarak kimi anlatımlarını desteklemesini sevdimm..kitapta altı çizilen o kadar çok cümle ve tanımlama var ki.......Altancimm sevmedigim tek yanin cok uzatiyorsunn)bir az kisa kessen diyorumm)adamın bir kapıdan kapıyı açıp içeri girmesi 3 sayfa sürer mi yahuuu)
bazı cümlelerinin altında derin anlamlar ararken, bazen de abartıya kaçtığını düşünebiliyorsunuz; şu cümleyi bu kadar süslemenin ne anlamı var diye.)
hayat bize hep aynı şeyi öğretiyor, "mükemmel biri yok."
ve, en maceraperest olanlarımız, en gözü karalarımız, en çılgınlarımız şöyle diyor:
"biri var ve ben onu bulacağım."
ve, o zaman bir ses bize diyor ki:
"sen mükemmel değilsen başkası niye olsun?"
ve, o zaman biz diyoruz ki:
"ben mükemmel olsaydım, mükemmel birini niye arayacaktım?"
hepimiz kendimizde olmayanı arıyoruz.
ve, hepimiz ancak kendimizde olanı buluyoruz.