"Bir kişiyi özlersiniz ve bütün dünya ıssızlaşır..."
Sayfa 35 - Yky
Şiir
··34 alıntı·
3 +1'leme
·
389bin Gösterim
7 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Aslında en büyük hatayı gitme derken yapıyoruz sevdiklerimizden vazgeçemediğimizden dolayı yine en büyük zararı onlardan görüyoruz
Okadar çok özledim ki dünya artık sessiz bir yer..
@Buludla 😐😐
Kalbim 💔💔
İşte hayat bu kadar nankördür..