Incendies, Dancer of the Dark, Being John Malkovich, City of God, Argo, Whiplash, RRRrrrr!, The Imitation Game, Trainspotting, Requiem for a Dream, Mr. Nobody, Old Boy, One Flew Over the Cuckoo's Nest, Snatch.
Arkadaslar tum yazdiklarinizi not aldim cogunu inceledim bundan sonra film aramayacagim cunku bir listem var cok tesekkur ederim :) Günaydın bu arada herkese :)