İnsanlar bir yerlere gidi­yor. Nedenini ve nasıl olduğunu biliyoruz. Gidiyorlar çünkü gitmek zorundalar. İşte insanlar hep bu yüzden giderler. Ellerinde olan­dan daha iyisini istedikleri için.
Edebiyat
·1 alıntı·
197 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.