Zaten kaç kişi kaldık şurada: Bakın insanlık da öldü..
Edebiyat
··5 alıntı·
5 +1'leme
·
128bin Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Raskov.
Gönderi Sahibi
★Ben adam olmam. Ben, tek başıma yaşamalıyım; başkalarını zehirlememeliyim..★
Raskov.
Gönderi Sahibi
★İnsanlık öldü. Belki de hiç yaşamamıştı..★
İnsanlıktan paylarını alamayanlar için o zaten bir ölüydü.
Raskov.
Gönderi Sahibi
Ah insanlık 🚬
Raskov.
Gönderi Sahibi
Her gün kurduğum cümle
İnsanlık tek başına kollarımda can verdi, yanında kimseler yoktu...