Şiirlerin yüreğe dokunan bir yanı vardı. Şiir kitaplarında önemli olan da bu değil midir zaten yüreğimize dokunsun kendimizden bir şeyler bulalım isteriz okurken. Aşkın nasıl çelişkili bir şey olduğunu yazar örtük ileti olarak veriyor aslında bize.
"Bu aşk beni onarır." derken ismiyle, bir yerinde geçen cümle ise;
"Gel sevgilim gözlerinle ört
Aşk onarmaz."
Salt aşk sanırım yetmez insana, insan hissetmek ister.
John Green'in Aynı Yıldızın Altında kitabında dediği gibi
- "Acı hissedilmeyi talep eder."-
Tavsiye ederim, keyifli okumalar...