Bir şeye ihtiyacım olursa kimseden istemem, kendim alırım..
Edebiyat
··1 alıntı·
40,8bin Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ay bu beeenn, ailem ve yakınlarım tarafından minnetsiz damgası yiyen ben kshshsjs😂😂😂
Raskov.
Gönderi Sahibi
Ahahhahahah 😁😁 minnet eylemeeeez
Kshshsjs😁
O kadar ya 😏
Raskov.
Gönderi Sahibi
Hep beraber yakalım 🚬 Henüz yakmamistik neyse ki :)))
İyi okumalar. Güzel kitap.
Raskov.
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim