Paylaştığım ilk inceleme. Heyecanıma ortak olun. Okumadan beğenmeyin!
9/10
·531 syf.··
Beğendi
·
2024 87. kitabı
·
43 günde okudu
·
Okunma: 26 Haziran 2024 11:59
Şu zamana kadar bir çok kitap okudum, alıntı paylaştım, notlar aldım ve şimdi ilk kez bir incelemeyle karşınızdayım. Aslında kendimce kitap incelemesi yazmayı çok seviyorum ama hiçbir zaman bunu değerli 1K okuyucularımızla paylaşmadım. Gel gelelim kitapa. Kinyas ve Kayra Karanlık dünyasının vahşetini ortaya koyan çok farklı bir kitap. Aslında bir çok olay kapalı kapılar arkasında yaşanan gerçeklerden farksız değil. Ama beni daha çok etkileyen tarafı Kinyas ve Kayra'nın içsel dünyasındaki çatışmalar. Sanırım en fazla alıntıyı bu kitap sayesinde paylaştım çünkü hemen hemen her okuduğum satırda kendimi buldum. Kendi düşüncelerimi, yalnızlığımı, pişmanlıklarımı, hayatın anlamını bu anlamın içerisine kaybolup giden anlamsızlığı. Uzun zaman sonrası ilk kez bu kadar keyifli bir okuma süreci geçiriyorum. Hatta bitmesini istemediğim için kendime sınır koydum "her gün yalnızca bir bölüm" diye, yapamadım kaptırdım kendimi. Etkilendiğim kitapları karşımdaki insanlara önerdim her zaman ama ilk kez bu duyguyu tadıyorum çünkü etkilenmekten çok daha fazlası. Herkesin okumasını istediğim ama kimseye öneremeyeceğim bir kitap Kinyas ve Kayra. İçsel dünyamın yansıması, kıyısından izlediğim uçurumun dibi. Şu an kitap daha bitmedi. Kitap bitmeden inceleme paylaşan okur olarak 1K tarihine geçtim sanırım. Eh artık siz anlayın ne kadar keyif aldığımı. Sonuç ne olacak bilmiyorum şu an umurunda bile değil. Çünkü bu kitap sayesinde uzun zamandır yapamadığım bir şey yaptım "anı yaşadım". Ve şuan anı yaşamaya devam ederken bu incelemeyi sizlerle paylaşıyorum. Hepimize keyifli okumalar.
Edebiyat
Kinyas ve KayraHakan Günday · Doğan Kitap · 202535,4bin okunma
··1 alıntı·
1.597 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hiç Hakan Günday okumadım. Kelimelerde kaybolup, iç hesaplaşmalarla boğulmayı seven bir insan olarak incelemeniz fazlasıyla merak uyandırdı. Kaleminize sağlık.
Esina
Gönderi Sahibi
Katılıyorum.
Kendi incelemeni yapmışsın sanki🙄 bu sokak çocukları hep içimizdeki piçi okşar ve ona ruhundan üfler🐈‍⬛
Esina
Gönderi Sahibi
Bir kelimenin beni bu kadar güldüreceğini hiç düşünmezdim 😂
Elinize emeğinize yüreğinize sağlık... Bol bol okuyup bol bol inceleme yazmanız dileğiyle..👍✏️✏️
Esina
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim :)
İncelemen harika olumuş 🌹 keyifli okumalar sana
Esina
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim beğenmenize sevindim 🌹 Keyifli okumalar ☺️
Henüz daha başındayım ama incelemeyi ben yazmış gibi oldum.
Esina
Gönderi Sahibi
Etkileyici bir kitap gerçekten